اخبار جشنوارهاطلاع رسانی

جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج تمدید شد

جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج تمدید شد | به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج، زمان ارسال اثر تمدید شد و علاقه‌مندان تا 30 آذر جهت ثبت‌نام و ارسال اثر زمان خواهند داشت.

پیش از این آخرین مهلت ارسال اثر تا پایان روز 15 آذر اعلام شده بود ولی شورای سیاست‌گذاری و دبیر هنری جشنواره با توجه به استقبال پرشور و درخواست‌هایی مبنی بر تمدید این جشنواره، با احترام به شرکت‌کنندگان زمان ثبت‌نام را تا 30 آذر تصمیم به تمدید مهلت ارسال اثر گرفتند

این جشنواره در 3 بخش آزاد، بچه‌های مسجد و بخش روستایی و عشایری و در 4 رشته گرافیک(طراحی پوستر)، نقاشی، عکاسی(حرفه‌ای، موبایل)، خشنویسی(ثلث و نستعلیق) پذیرای آثار علاقه‌مندان خواهد بود.

موضوعات جشنواره ملی هنرهای تجسمی بچه‌های مسجد ـ ترنج :

  • قرآن و سیره اهل بیت(ع)
  • مسجد و گام دوم انقلاب
  • پیشرفت و امید به آینده
  • مقاومت و عزت ایرانی
  • موضوع ویژه: نقش مساجد در بهداشت و سلامتی مردم و کنترل و مقابله با بیماری کرونا

لازم به ذکر است که هنرمندان و علاقه‌مندانی که تمایل به شرکت در بخش آزاد دارند می‌توانند در سایت ترنج، فرم ثبت‌نام را تکمیل و آثار خود را بارگذاری نمایند.

نکته : در بخش بچه‌های مسجد و روستایی ـ عشایری، با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد، می‌توانید در این بخش نیز حضور داشته باشید.

جهت اطلاع از فراخوان و نحوه شرکت در جشنواره اینجا کلیک کنید.

جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج تا 30 آذر تمدید شد / جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج ـ بخش آزاد
جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج تمدید شد / جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج ـ بخش آزاد

بازدیدها: 95

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام.
      آثار در دوبخش آزاد و بچه‌های کانون جمع‌آوری شده، در حال بررسی و کدگذاری آثار هستیم تا به داوران جشنواره ارائه و نتیجه نهایی خدمت دوستان و هنرمندان عزیز اطلاع‌رسانی گردد.

      متأسفانه به دلیل تداخل میان جشنواره‌های داخلی کشور و وجود تغییرات کوچکی در روند اداری جشنواره ترنج باعث تأخیر در اجرای مراحل پیش‌بینی شده به وجود آورده که نیاز به گذشت زمان و صبوری از طرف شما دارد تا برطرف شده و روند عادی جشنواره پیگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا