اخبار جشنواره

سقاء: حضور پرشور هنرمندان در جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج نشان از اهمیت این جشنواره دارد

سقاء: حضور پرشور هنرمندان در جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج نشان از اهمیت این جشنواره دارد | به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج، قائم‌مقام و دبیر اجرای جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج و مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، از هنرمندان دعوت کرد در جشنواره حضور پرشور داشته باشند.

«نادر سقاء»، مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» تا 15 آذرماه اعلام کرد و از همه هنرمندان دعوت کرد تا در این جشنواره که به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود حضوری پرشور داشته باشند.

قائم‌مقام و دبیر اجرایی جشنواره تصریح کرد: امسال افتخار بزرگی برای استان اردبیل نسبت شده است که دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» را بر عهده دارد و میزبان آثار هنرمندان هنرهای تجسمی از سراسر کشور خواهد بود.

سقاء: حضور پرشور هنرمندان در جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج نشان از اهمیت این جشنواره دارد / جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج ـ بخش آزاد

این مقام مسئول یادآور شد: این جشنواره در 4 گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث برای هنرمندان هنرهای تجسمی در دو بخش آزاد و بچه های مسجد است.

وی اضافه کرد: هنرمندان در بخش آزاد با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان می توانند تا 15 آذرماه آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی www.toranjfestival.ir بارگذاری کنند.

اعضای کانون‌های مساجد و بخش روستایی و عشایری می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره یا سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره همراه 09014021516 از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ و غیره این جشنواره را دنبال کنند.

وی بیان کرد: از همه هنرمندان رشته هنرهای تجسمی دعوت می شود تا حضور پرشور در این جشنواره ملی داشته باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

سقاء: حضور پرشور هنرمندان در جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج نشان از اهمیت این جشنواره دارد / جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج ـ بخش آزاد
جشنواره ملی هنرهای تجسمی ترنج ـ بخش آزاد

بازدیدها: 37

از طريق
خبرگزاری شبستان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا